filmkväll

har vart duktig å beställt bilder nu precis, mest från sydafrika men även på katterna å lite gamla bilder...vill ha bilder som ligger på mammas dator men L har tydligen pajat den externa håddisken...ledsen....

idag har jag vart ledig så N å J kom hit å kollade på film, blev spiderwick å material girls...åt massa chips å popcorn till filmerna...sen lite kaffe...dom åkte vid tio typ...har haft grymt tråkigt efter att dom åkte...vet inte vad jag ska göra...booooring...

imorn blir det väla med Å...vill shoppa å  gå på ikea...vill handla lite ramar å sånt..har fortfarande inga tavlor här hemma så tänkte att bilderna jag beställde ska få bli tavlor...ja några av dom iaf...måste bestämma mig vilka jag vill ha som förstoring..får ta det nästa gång....

vet ni jag sov till kl två idag..haha...sååå skönt men va fortfarande trött när jag vaknade...somnade i och för sig inte förrän vid sex lr halv sju i morse...har ju haft stängningar hela helgen så då blir dygnet vänt...

e så trött på att jobba...hade velat gifta mig rikt å bli hemmafru..haha vilken dröm man har va?

nä man kanske skulle sova snart så man e pigg när det e shoppingdax...Å skulle ringa när hon vart å handlat på city gross imorn...

go´natt!!



sommarbild från sydafrika. jag, daryn å lisa

Kommentarer
Postat av: Ellenoree

Usch jag vet inte.. svårt och beskriva.. Fattar noll

2008-08-27 @ 10:58:43
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0