fun day at work

ska se hemsökta hus nu..kom hem från jobbet vid två...börjar bli lite trött nu...tänkte gå upp vid ett lr två imorn..lr senare idag blir det väl...börjar kl 4..sen e jag ledig hela helgen fredag-söndag =)

J från jobbet har fått sin lilla bebis nu..det blev en pojke som heter Benjamin...vill se honom...föddes visst för nån dag sen men Å hade glömt säga nåt till oss...

pratade med F på msn igår...han sa att han skulle ringa idag vid tre men tror ni han gjorde det? nej det e klart han inte gjorde...varför fortsätter jag tro på honom???? jag vet ju hur han e....försöker få med honom till malmöfestivalen..jag vill ju dit med honom....annars får jag hitta nån annan att åka med...men vill helst åka med F....

skit oxå, har redan sett det här avsnittet..jaja jag ser nog det ändå iaf....

blåser en massa ute...det gillar vi inte....

fan har haft så kul på jobbet både igår å idag...jag å Å har så kul..började igår med att hon sa fel...blev så kul...
hon skulle säga -oj jag glömde filtrera fisken men sa -oj jag glömde massera fisken....snacka om felsägning...
idag så vart vi så trött så jag sa -ja antingen så har vi fått nån tropisk sjukdom lr så har vi druckit för lite å Å skulle då säga -ja lr så har vi glömt massera fisken men sa då -ja lr så har vi glömt massera musen.....blir bara värre å värre...
lr som igår när J kom in i köket å frågade var hon skulle göra av såsen så sa Å -lägg den i handen...på jobb så har vi bara en sak i huvudet...hahaha....

Go´natt å sov gott till allihopa(de få som läser, typ lina)

haha jag e sämst...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom hit bara gör det men gumman gör det när jag kommit tillbaka igen. =) Då ska du få festa som aldrig förr i falköping. Jag lovar dig!



Puss

2008-08-16 @ 04:56:59
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: lina

haha sov gott då:) å jag lovar att jessica talar sanning när hon säger att du får festa som aldrig förr. sjukjt kul att festa med henne ju:)

2008-08-16 @ 16:40:34
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0