ge mig mat...

fy tusan va hungirg jag e nu...mår illa...orka laga mat....men jag måste väl..har ju ingen som kan göra det åt mig:(

va ute å gick med Robin i selen i typ en timme..sen prova jag faktiskt ta ut Sudoku, gick väl sådär...så länge ingen gick förbi så va han ju lugn med det...men när det kom nån så va det att trycka sig ner i marken å försöka åla sig in i buskarna...tänkte jag skulle va snäll å lyfta upp honom...men det gillar han inte..har rivsår över hela armen nu..aj...

imorn ska jag tvätta...sen ska jag försöka ta mig ut till väla...handlar bara om ork där...vill shoppa lite...

på tisdag e semestern slut..snyft....e så dumt för jag har gått å blivit förkyld...så jobbigt....känns väldigt deprimerande att börja jobba igen...men det ska nog gå bra...kanske glömt bort allt ehhh lr inte....

Kommentarer
Postat av: Ellenore

Oj Helsingborg, hehe det hade jag ingen aning om.. Vad jobbar du med? Vad plugga du??

2008-08-03 @ 23:12:23
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0