jag e skadad

vaknade vid 4 idag, jag hade tänkt åka till malmö idag ju men i och med att jag vaknade så sent så kändes det inte riktigt lönt....nu har kl hunnit bli jättemycke igen...får se om jag pallar åka imorn...men jag måste ju ner...men har ingen å åka med eftersom F bangade..lr sket i mig bara...sa att han va tvungen å jobba...hmm det brukar han säga men sen kommer det fram att han gjort annat så jag vet inte...

igår på jobbet så brände jag mig ganska illa i handen...då gjorde det sjukt ont å jag grät faktiskt en skvätt..visste inte vad jag skulle göra...kunde ju inte skrika ut smärtan...eftersom det va i handen så hade jag svårt att lyfta saker så vi blev kvar ganska länge...allt tog längre tid att städa för mig....var en stor fet blåsa igår men idag har den gått ner lite å det gör inte ont längre....

får försöka få med mig syster till malmö imorn...hon vill inte riktigt eftersom sommarkortet e slut nu så måste hon ju betala för en biljett å det e dyrt...hon har ju inget jobb så det e klart det e dyrt...men vill ju dit....

ska dit på tisdag efter jobb iaf eftersom det e systers födelsedag å vi ska ut å äta då...

sova kanske? ja tack...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag åker till shamn på måndag sen åker jag hit igen andra veckan i september.

2008-08-16 @ 05:30:25
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Hej.. Sorry att jag inte svarat, har inte hunnit riktigt för mina svar blir alltid långa.. En fråga jag har till dig! Varför är du alltid uppe på så konstiga tider? Dom blogg är ju uppdaterad 02,03,04 och till om med 05??

2008-08-16 @ 21:20:47
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0