jag ska bara.....

skulle bara ta en öl, sluta med att jag kom hem för typ en kvart sen...skit oxå...drack dock bara två cider ungefär..så det var inte så farligt...å vi fixa billig taxi hem...han skulle släppa av folk på tre ställen...mig sist såklart..taxichaffören va konstig...han snacka massa skumt....blev lite rädd att va kvar själv sista biten...
nä borde väl sova nu snart...e jävligt trött...
regnade i natt...härligt...men fortfarande varmt ute....fläkten går på högvarv....

nä dricka lite vatten sen sova...

go´natt!!!

Kommentarer
Postat av: lina

haha. kunde inte låta bli att shoppa när jeansen kostade 50-100kr. nu har jag massor och funderar ifall pelles kläder ska få bo på golvet eller ifall en byrå vore bra att ha. ja det var den wii dosan. haha. typ en kvart efter att jag skrev det inlägget kom securitas. haha. då hade väl grannarna tröttnat...

2008-08-02 @ 11:58:47
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Ellenore

Hej.. Är allt bra med dig ? Vad kul att du komenterade.. Har inte sett dig på år och dag.. Vad gör du nu för tiden? Hur hittade du min blogg`??

KRAM

2008-08-03 @ 11:49:33
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0