jobba jobba jobba

förkyld å trött men mer jobb väntar...

jobbat 8-17 idag men ska in igen å jobba 21-00...phew...kommer bli jobbigt, e redan helt slut men vad gör man inte för laget...man måste ställa upp ibland...det va nån som va sjuk å ingen ville lr kunde ställa upp...taskigt....visst det e lördag å folk vill festa men va fan fest e inte allt här i livet....skulle börjat 8 imorn men jag fick börja 11 istället eftersom jag e så snäll....A kunde ta mina första timmar sen skulle han städa en massa...får ju ny ägare på måndag så då måste det ju va rent å snyggt....ögontjänare....

vill åka upp till L snart..hennes syster ska ha barn...föds vilken dag som helst...beräknad att komma idag...så då blir jag "moster" snart...iiiihhhh....dom har inte kollat om det blir flicka lr pojke å så fort jag vet ska jag nog köpa nåt å skicka upp....

känns som jag bara vart hem om å vänt...duschat å ätit lite...slappar lite framför tvn men känner att jag kommer somna om jag sätter mig för tillrätta....ska klä på mig snart å åka in igen....sen MÅSTE jag sova direkt när jag kommer hem....brukar ha svårt för det men jag måste verkligen om jag ska orka med imorn....

kanske skriver sen när jag kommer hem



känner mig lite så där...gäsp...

Kommentarer
Postat av: lina

man fär inte veta kön längre, det finns ingen medecinsk anledning till att kolla det så typ bara om det syns så får man veta det...

2008-09-02 @ 14:26:04
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0