kändisvimmel...

fy kl har hunnit bli 2 nu....borde sova snart....

tänkte kolla på en film innan men då öppnade sig himlen typ...vilket ösregn...å åskan va med å lekte oxå...
hatar åska...drog ut alla sladdar för det lät som att det va precis ovanför mig...men lika snabbt som det började slutade det oxå....tände massa ljus å tittade på regnet..

åh glömde säga det ju...eftersom jag inte gått å lagt mig än så e det fortfarande torsdag för mig men iaf..igår (onsdag) så va det en "kändis" som handlade av mig i min kassa..hon va där med sin son....hon va programledare för barnprogram när jag va liten..kattis lr katti....minns inte riktigt va hon heter...när hon å hennes son bestämde sig vad dom skulle ha så stod jag å tänkte -hmm jag känner igen henne, men varifrån då? kunde verkligen inte komma på det...sen kom jojo fram till mig å sa -men det e ju hon, hon e ju kändis...sen stod vi å försökte komma på vad hon hette å vad hon gjort..jag va helt säker på att det va barnprogram..å jag hade ju rätt....

beställde två tröjor idag...dom två som e på bilden men den stickade i svart...



Kommentarer
Postat av: Ellenore

Hej.. Jag satte upp honom på alla dagis, fattade ju inte hur man skulle göra eftersom allt ska göras via internet numera! Ska ringa henna på måndag och snacka riktigt.. Vill INTE ha honom på Östergård, så långt vet jag! Jag har sökt mitt gamla jobb. Så jag hoppas jag får det! Vad ska du göra denna helg ?? Imorgon ska vi bort på en stor fest! Förresten, min pojkvän fick provanställning igår=) Så Ofattbart, från att ha varit heroinmissbrukare till detta underbara liv.. Kan knappt fatta det! Ska vi inte ses n¨n gång?

2008-08-08 @ 10:42:30
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej då förstår jag att du inte orkar städa, det är verkligen skillnad när man går hemma, jag städar, städar och städar! Finns aldrig en damtuss här hemma. Men sen när jobbet kallar så blir det nog ändring på det..



Anställningen Fredrik fått är på ett företag i Malmö som tillverkar köttbullar,pannbiff,dallasburgare mm.. ÖRESUNDSCHARK heter det! Men jag vet att de kommer gå bra, han sköter sig verkligen.



Dä är nog ganska många dagis i skurup, där är ett nygjort jäätte fint som ska vara mycket eftertraktat säger dom, jag hoppas han kan få komma in där..



Vad är det för filmer du köpt? Vad gillar du för film? Köper du endast nya? Vi ser film alltid, de är ett stort intresse vi har, du med verkar det som?

2008-08-08 @ 23:17:09
Postat av: Ellenore

Jag gillar också alla filmer, tecknat är så fint gjort nu så det är intresant att se dom nya eftersom kvaliten är så bra! Nu har vi införskaffat ps3 med blueray spelare och en tv med full Hd så vi har den bästa bildern, nästan konstigt och se hur bra det är..

Footsoldier är skit bra, en sann historia.. Så Jädra bra..



Valentin blir busigare för varje dag som går. Det är så spännande allt nytt han lär sig..



Ja imorgon ska vi på stor fest med 40 personer, Fredriks jobb och alla våra vänner, ska bli riktigt trevligt. Valentin ska vara hos gammelfarmor. Men vi ska ta de lugnt.. Fredrik iallafal =P

2008-08-09 @ 01:51:42
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Jo bilden är suverän! Ibland är det nästan för bra, ibörjan när man inte var van var det som att titta på enpjäs i närbild in real life..



Vi har alltid sparat pengar! Sparar mycket varje månad, är aldrig ute och roar oss, äter oftast hemma så vi har en del pengar över till alla saker som vi vill ha, man drar in så mycket på det! Och det är verkligen skönt att ha ett bankkonto med pengar som man bara kan ta ut ifrån om det är något, och det är ju verkligen bra om något skulle krisa någon gång. Mina föräldrar har lärt mig ekonomi sedan tidig ålder så vi är duktiga på att spara.. Köper inte saker förän vi har råd.. Och sen har vi ju alltid jobbat, inga lån och inga skulder, så här är det bara till och handla =D



Vi ska på fest hos min barndomsvän, och hennes släkt mfl jobbar Fredrik på.. Så det e hans jobb + alla våra vänner, ska bli kul.. Nu ska jag snart slänga mig i duschen och göra vid mig, ska bli "skönt" att få rå om sig själv lite, det behöver man för att förnya sina krafter som mamma!

2008-08-09 @ 15:51:12
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0