killarna

satte in katterna på blocket i förrgår...känner att jag inte har tid för dom..inte så mycket som jag hade velat...en kille ringde på annonsen idag, han ska komma å kolla på dom imorn..hoppas det inte e nåt psyko..hjälp..
har försökt städa lite men kom inte så långt..e så tråkigt...man kan ju inte låta en vilt främmande människa komma hem till en när det ser för jävligt ut...får va uppe ett tag till å städa undan resten...

jag tycker det e synd att katterna kanske flyttar, har vant mig vid deras sällskap...kommer bli så ensam igen..usch vilken hemsk tanke...hur ska det här gå??

som jessica sa på jobbet till mig -men jonna då e du ju socialt missanpassad..ja tack för den du...men hon har väl rätt...umgås aldrig med någon utanför jobbet...trist men vem skulle vilja umgås med mig???
jag har min tv så jag klarar mig väl....

nu vill jag bara ta massa bilder på katterna så jag minns dom..mina fina killar...blir ju lite ledsen när jag tänker på det men det e för litet för dom här...dom behöver mer utrymme att röra sig på...nu ligger dom i soffan å myser...






Kommentarer
Postat av: Ellenoree

Japp det e hon=)

2008-08-21 @ 09:14:09
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenoree

hej.. Jag svslutade min blogg idag! Men jag startade den igen

2008-08-24 @ 21:34:25
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0