klockan e mycket nu

klockan e snart tre...måste hålla mig vaken för jag ska tvätta kl 7...satt uppe för länge innan å går jag å lägger mig nu så kommer jag aldrig komma upp....måste tvätta för annars har jag inga trosor....jobbar så udda tider i veckan så jag kan inte tvätta innan jag börjar å jag kan inte tvätta efter jag slutat....

tog en liten kvällspromenad med Robin innan...han sprang runt å jagade flugor å spindlar...får nog köpa sånt där koppel man har till hundar...vad heter det?? löplina lr nåt sånt...jag fick ju springa med som en tok efter honom hela tiden innan....

hade velat lägga upp en film på katterna men vet inte hur man gör....dom e så söta på den filmen....

nä sätta igång en film kanske....köpte två nya idag...nu har jag säkert snart 300 filmer...inga brända filmer här inte...jag som skulle sluta köpa filmer...lr iaf dra ner på det...e svårt det där...


Kommentarer
Postat av: lina

brevid loggan där man lägger upp bilder kan man lägga uppp filmer...:)

2008-08-04 @ 12:24:19
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0