Kräfta

kan ju säga att jag lever upp till mitt stjärntecken...kräftan...har legat på gröningen i typ 4 timmar å stekt...e illröd nu...J å R va ner å bada men jag hatar det..e ju så satans kallt...vågade mig i till slut å doppade mig lite snabbt...brrrr...

e hemma nu å ska duscha sen ska jag kanske ner på hamnpaviljongen å dricka en öl med J å R...får se om jag orkar...

va precis ute med Robin i koppel..han e för rolig...alla som kommer ska han hälsa på....grannen kom ut å sa - har du skaffat katt? Robin bara sprang fram för att kela....nu jamar han...undrar vad han vill...svårt att veta...Sudoku vågar jag inte ta ut..han e för skygg å rädd av sig....

måste dricka lite vatten nu...annars svimmar jag kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0