nu har jag gjort det igen...

brände mig ganska illa på jobbet idag igen..på armen denna gången...ser ut som ett stort exem bara i och för sig...så ingen blåsa denna gången....märkte inte det förrän jag såg brännmärket...måste va stekflott som stänkt upp på armen...gjorde inte ont lr nåt så det va ju bra iaf...

ska sova strax...börjar jobba kl 8 imorn...usch hatar att gå upp tidigt....

fick ett riktigt sötsug för en stund sen så gjorde nån chokladbolls smet som egentligen va så äcklig men samtidigt så gott...bara socker alltihop..hade inget vanligt margarin, utan bara flytande så det blev ju absolut inge bra...men men...får köpa det imorn..kanske göra nån kladdkaka imorn då lr nåt...e så choklad sötsugen...

pratade med F igår...sa att vi skulle höras imorn (idag då) men som vanligt så blev det inte så...han sa iofs att han skulle supa idag....han brukar allt....vet att han aldrig kommer släppa den livsstilen, han e för gammal tror jag...kan inte lära en gammal hund sitta brukar man ju säga.....sa att om jag införskaffar lite alkohol så kunde han ju komma....haha....man får muta honom för mitt sällskap duger ju inget till....trist men sant....

blir så sur på allt på jobbet...måste hitta ett annat jobb men svårt när man inte har någon utbildning....hittar jag inget annat lär jag ju bli knäpp snart.....gaaaaahhh....

förkyld har jag visst blivit oxå...jobbigt...går bara å snorar men tror jag bara e täppt men känns som att jag har hela huvudet fullt med snor....egentligen hade jag behövt va hemma å vila men det går ju inte...har ju vart sjuk två dagar detta året redan plus att jag försovit mig två gånger...

nä slut snackat för mig nu...sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0