seg som f*n

jaha vad ska jag skriva om idag då??

har jobbat 12-21...helt död e jag...stått i kassan hela dan...man blir ju så trött av det...känner mig som en robot ibland när man säger samma sak till alla gäster....

att jag e trött kan oxå bero på att jag haft semester i två veckor å typ bara legat på soffan å kollat på tv å ätit godis...hmm...

satt uppe jättelänge i natt å kolla på beowulf...den va bra...angelina jolie va vacker tycker jag....

egentligen borde jag väl sova nu men ska nog sätta igång en film...behöver inte gå upp förrän 10 imorn ändå...

nä vad ska man se stardust lr national treasure???

Kommentarer
Postat av: Ellenore

Okii men du klarar dig iallafal.. Jag vet inte alls när Valentin ska in på dagis, jag vill helst inte än.. Tycker han är alldeles för liten. sen är jag så rädd för att missa saker i hans utveckling! Jag vill vara med honom iallafal två år till dagligen, tycker de känns fruktansvärt att ha ett jobb 7-4 och bara komma hem, laga mat, städa, leka med honom sen ska man sova.. Usch.. Jag jobbade ju som personlig ass innan och är inne på attt söka det igen och jobba natt, om jag klarar det.

Jag hade tänkt såhär.. Börja jobba 22-23.00 se jobba till 08-09, gå hem och sova, då har jag andrs som kan lämna Valentin på dagis, eller så gör jag det direkt när jag kommit hem sedan hem och sover några timmar och hämtar honom så har jag hela dagen med honom sen=) Sen jobbar man maz 10 nätter tror jag det är i månaden, så jag hoppas det är något för mig!



Var har din pappa behandlingshem? Är det för unga pojkar eller både och? Skulle du inte vilja jobba med de? Min högsta önskan skulle nog vara att jobba som behandlingsassistent av något slag.. Riktigt intressant tycker jag allt det där är,,

2008-08-06 @ 23:43:25
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Absolut hade det varit lite tråkigt att bara gå hemma, det är kanske bara nån separationsångest jag känner för och lämna honom, jag vill ha honom och vara med honom alltid.. Blir nog så för alla, men ibland tvingas man och gå ut i arbetslivet..

Min pojkvän är förredetta missbrukare och har varit drogfri i 8 månader nu med metadon. Mitt ex var också missbrukare och sattt på behandling under slutet av vårt förhållande.. En stendum idiot,men jag vet att många av dom är bra och det är så hemskt att de går så illa för många.



2008-08-07 @ 00:40:14
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

USch ja det är verkligen synd, Jag gjorde också en när jag var 16 tror jag, hemskt.. Bor du mittt i hgb eller??

2008-08-07 @ 09:27:10
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

hehe det e lugnt, jag förstår om du vill prata med honom.. Men lägenheen var väl ändå inte så dyr? hur sttor är den? Och om de e så bra läge så har du ju gjort ett klipp. Jag har inte gjort NÅGONTING alls idag, har haft så tråkigt! Jag har iallafall sökt två jobb idag vilket e bra, sen har jag satt Valentin ppå dagisplats!

2008-08-07 @ 23:47:41
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0