shoppaholic

va ut på väla innan...spöregnade när jag gick därifrån till bussen..nästan storm...va dyngsur å så sitta på en buss i nästan en timme å frysa va inte kul...satt å somna emellanåt oxå...sover nog gott i natt...hoppas på det...

köpte massa filmer...mamma blev helt sur när jag sa att jag köpt 3 filmer...då skulle hon bara veta att det va 7 filmer egentligen....köpte; Zodiac, björn bröder 2, national treasure, suburban girl, beowulf, stardust å thomas crown..köpte även två svarta skålar å grejer till katterna....

tittar på CSI NY nu...älskar kriminalserier....får inte nog av det....

imorn börjar jag jobba...hjälp...tror jag jobbar 11.30-20.30...e inte säker..måste kolla upp mitt schema sen....åh jag vill inte..vill va ledig längre...

Kommentarer
Postat av: Ellenore

Okii.. Jag brukar se din mamma, verkar so hon känner igen mig för vi har plötsligt börjat hälsa.. Var är din lillasyster? Lisa?? Hur gamal e hon nu? Jag träffar Nina då och då.. Store ANgelica snackar jag med också.. Lille Angelica har jag tappat kontakten med men vi hörs ibland, det blir annerlunda när man får barn och dom amdra vännerna inte har några.. Sandra Palmqvist snackar jag med ibland på datan. Rökar jag jag ej.. Gjorde ett tag mellan 7-9,an men sen tyckte jag inte om de mer, gjorde de mer för att vara cool.. haha. Vad ska du göra denna helgen då? Går du ut mycket?

2008-08-04 @ 23:09:26
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Oj 17 år..... herre gud vad tiden går.. Vad gör Frida då? Sandra Palmqvist gick i min klass på östergård och på macklean.. Hon umgicks med Linda Arevi om du kommer ihåg henne.? Ja jag har msn

mikla[email protected]

2008-08-05 @ 01:16:48
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

HAHAH äckliga lärare?? jag var också inne på att åka som aupair men så bliev det inte.. hahaha nej du är inte som en äcklig kille hahaaa... Är du aldrig mer i skurup? förutom om du träffar din mamma?

2008-08-05 @ 23:09:13
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Va inte han lärare i slöjd? Fan vad jag ju glömt vem det är.. Naj nu kommer jag ihåg, det var ju barkentin, hahahhahahhah... Vem fan va nu PO? hhmm.... Beskriv! Min sambo är 27 år och kommer till viss del härifrån men han har alltid hållit till i Malmö, dom flyttade till skurup när han var 13 men han har aldrig riktigt varit här. Vi träffades på en fest hos gemensamma vänner, jag blev ÖVERFÖRÄLSKAD direkt när jag kom dit, jag visste vem han var sedan tidigare och han var verkligen någon jag såg upp till.. Så det var bara till och dricka några glas och lägga in stöten, och jag lyckades ju bra=)

2008-08-06 @ 00:28:22
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

OKii är det på din pappas sida?? Hur tycker du det känns att träffa dom så? Hade du precis fått veta att du hade en storasyster? Jag har också träffat många idioter, men inte på det sättet. Jag har alltid dragit mig till dom "farliga" killarna och det ångrar jag djupt idag! Jaha inget annat skoj?

2008-08-06 @ 09:07:15
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Har du aldrig haft kontakt med din pappa? Hur kommer det sig? Om jag får fråga, kanske för privat! Sorry isåfall. Jag trivs till viss del i skurup, tror jag är för "feg" för att bryta mig ifrån min familj och flytta här ifrån, jag skulle hemskt gärna vilja bo i ett hus utanför skurup. Det tråkiga med skurup är ju att det är så mycket snack om allt och alla, här finns ingen man kan lita på riktigt, Dom flesta är falska, och alla är avundsjuka på alla.. Tråkigt med såååå sant.. Ang ditt jobb, trivs du?? Har du bra betalt? Vill gärna veta eftersom jag snart ska ut i arbetslivet antagligen och jag har ju inget fast sedan innan.. Hur många procent jobbar du? är det bra betalt på natten där? Om man jobbar 100 procent??

2008-08-06 @ 22:56:39
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0