sova kanske?

trodde mina stängningar började dag men jag jobbade 8-15.30..imorn e det stängning..sitter här å försöker hålla mig vaken...e trött..

igår blev middagen en sallad gjord på mixsallad, gurka, tomat, fetaost, oliver, pinjenötter å så stekte jag lite halloumiost till det...gott..

idag gjorde jag en kantarellrisotto...har mat i en vecka nu..det blev jättemycke...men dte va gott å jag ska ta med mig det till jobb imorn så jag slipper äta där...e så trött på den maten...lr inte trött direkt men jag går ju bara upp i vikt av det....

katterna ligger å sover å jag tittar på numbers på 4an....e inget kul på tv...hade tänkt sätta igång en film innan men kände att jag inte hade kunnat koncentrera mig på det...så det blir lite dåliga serier....dom har slutat sända paranormal state..det gillade jag ju....

ska väl sova snart hade jag tänkt...vill inte vakna vid två imorn å bara hinna duscha å åka till jobbet...

go´natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0