städa städa varje fredag å så varje jul.....

idag har jag vart väldigt produktiv....det första jag gjorde i morse var att städa...diska, dammsuga å torka golven...kattjäveln kissade i fåtöljen å där låg täcke, kuddar å filtar...så det va bara att dra av alltihop..som tur va hade jag tvättid...när jag hade städat åkte jag till affären å handlade mat...massa frukt å grönsaker å mat till katterna..
kom hem å började tvätta...kändes som det aldrig tog slut...men rent blev det iaf...täcket hänger på toadörren för det hann inte bli helt torrt...

imorn e det söndag å jag e ledig, har stängningar i veckan med början på måndag...slutar torsdag å så e det långledig helg..ska bli skönt...

börjar faktiskt bli trött men kl e inte så mycket..som jag sa jag har stängningar nästa vecka så jag måste orkar va uppe till ett iaf...men vi hinner aldrig bli klara tills dess tycker jag...brukar bli halv två, två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0