tomt å ensamt

va ett par dar sen jag skrev nu....katterna blev sålda i torsdags så det e väldigt ensamt å tomt här hemma men jag vänjer mig väl vid det oxå snart...

har jobbat hela helgen å ska jobba ikväll igen...vaknade för typ en timme sen...ska bara in i duschen å sen på med lite kläder sen bär det av mot jobb....ibland känns det som jag inte gör nåt annat...

han som köpte katterna verkade väl trevlig...skulle ta en fika med honom nån dag...kan va kul om man lär känna nån mer i stan...jaja vi får se...

vi va så grymma igår...blev klara prick 1 å stämpla ut då...va längesen vi va klara i tid..dessutom hann vi göra jättemycket extra...hoppas dom blev glada över det...men eftersom det e V som öppnar så hittar väl han nåt att klaga på istället..brukar va så...vi hoppades på att det va E som öppnade, hon hade blivit skitglad iaf över allt vi gjorde....

ska man betala räkningarna nu på en gång lr vänta till imorn då jag e ledig...äh fan vi tar det nu...

puss å kram, syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0