vad gör man??

fy satan va trött jag e nu...sov två timmar ungefär....sen när jag hämtat tvätten tänkte jag att jag skulle sova lite men nä det fick jag inte...Robin satt framför dörren å jamade högt som fan..vad gör man?? han e ju ingen hund man kan säga nej lr fy till...jag gör det i och för sig men inte fan hjälper det...

nä får väl hoppa in i duschen nu å sen åka till väla...vill shoppa..vet att jag har skitlite med pengar men lite kan man väl få unna sig??

borde dammsuga oxå...katthår överallt...

imorn börjar helvetet igen...nä så illa e det väl inte....

Kommentarer
Postat av: Ellenore

HAHHAHAHAHHAAHAH Nån killhatar klubb kommer jag inte ihåg, men jag minns att vi hade nån "koja" eller liknande i garderoben... Och att vi ringde Nina ja, haha..JAPP jag har ett ärr på hakan.. det gick ju rakt igenom!! HAHHA.. Roligt att du minns det=) Jag minns också att vi skulle göra pannkakor hos dig en gång som blev en katastroff

2008-08-04 @ 16:12:10
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Haha nu när du säger det med fotot har jag ett svagt minne.. Jo det var vi som låtsas rökte.. hehe.. Så kul att man kommer ihåg detta, och hade inte du sagt något så hade jag aldrig kommit på det igen.. Det var skoj. Pratar du inte med nån gammal kompis fån skurup? Dom som du mer umgicks med??

2008-08-04 @ 20:42:55
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0