katter

ja det va ett tag sen jag skrev nu...

vad har hänt??

jag har skaffat katter..två killar på 3 år Robin å Sudoku...Robin e grå å Sudoku svart...
köpte ett klösträd med hus igår...nu kanske dom inte klöser på soffan tänkte jag när jag handla den...så fel jag hade...dom har inte riktigt fattat det där med att man ska använda trädet till att vässa klorna....men det e bara att säga nej till dom så slutar dom iaf....det som e jobbigt e att dom hoppar upp på diskbänken å bordet, fick dom nog göra när dom bodde hos L...

e så trött...helt slut i kroppen..har jobbat 8 dagar i rad..å ska jobba imorn med...9 jävla dagar i rad...snart semester iaf...lääängtar....

katterna ligger under soffan nu....


Robin å Sudoku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0