jobb...

nu sitter jag å äter frukost å tittar på stomp the yard..lr tittar å tittar jag har den igång i bakgrunden...

funderar på att gå å handla...glömde bort att handla bröd å pålägg igår...så dumt...
får göra det nu snart isf...börjar jobba kl 4 idag...16-01...hemskt...

e ledig fredag-söndag...ska nog åka ner till mamma i skurup...äta lite mat å så på midsommar...mamma skulle nog inte va hemma så det blir jag å systrarna...får mamma hjälpa mig med deklarationen från danmark..fattar inte ett skit hur man ska göra..sen måste jag kolla om jag har pengar på det danska kontot...kan inte göra det här för att jag har windows vista...jävla skit...å har jag inga pengar så måste jag ringa till dom som har hand om feriekonto för isf har inte jag fått mina pengar jag skulle ha....

nä klä på mig å gå till affären va det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0