mat..

håller på att laga lite mat...blev hungrig...har vart uppe sen 5 i morse...började jobba kl 6, har jag gjort sen i måndags..men imorn e jag ledig iaf...imorn ska jag åka å handla mat till festen på söndag med yasmin å åsa...sen blir det att åka hem till mamma å försöka hinna till banken å fixa id å visa kort....

fredag = tandläkaren....

usch måste börja träna...e fet å ful....what to do????
jag vill va vacker...ja visst, lycka till!

skickade brevet till F...han borde fått det igår men har inte fått nåt svar lr nåt...tror inte han bryr sig...
e bara ett knull lr nåt för honom....han bryr sig om mig ett tag bara sen e det samma visa igen...
skita i att svara i telefon, svarar inte på mail lr sms...
har orkat med det här i över två år nu...jag kommer ju ta skada av det..om jag inte redan gjort det...

inte för att det e hans fel att det e fel på mig...man blir sån av att ha växt upp med en narcissist till far...kallar honom inte det längre, han e död i mina ögon...ska byta efternamn för att jag inte vill bli förknippad med den släkten...ska bara komma på vad jag vill heta....

nu läcker lite av mina problem ut....ni ser, jag börjar öppna mig....kommer säkert mer en annan dag...vill inte säga mer just nu....när man börjar tänka på det så e det jobbigt med allt som hänt...vill helst inte göra det..vill bara kunna leva mitt liv som jag vill...inte ha någon som bestämmer över mig å vad jag får å inte får göra...

nä nu ska jag fortsätta med maten...ha´de

Kommentarer
Postat av: lina

andersson så klart:) eller vänta det heter kanske F med. det ar ju inge bra....

2008-06-27 @ 10:47:29
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0