midsommarafton

ja då var man hemma igen..va bara hemma hos mamma över natten...men jag, frida, lisa å josefine hade trevligt...tittade på massa filmer å åt gott...vi åt jordgubbar med grädde å brownies till...mums...

va å hälsade på mormor å morfar idag..kändes lite jobbigt...dom e så gamla nu...va även i deras hus å kollade saker som vi ville ha...dom ska sälja huset å då måste alla saker bort...hittade mina favoritmuggar som vi alltid drack varm choklad i när vi va små...

imorn kommer åsa å yasmin hit..vi ska planera personalfesten vi ska ha nästa vecka...har inte mycke pengar att röra oss med å vi e typ 50 pers...jobbigt....

gjorde min danska deklaration idag...fan har inte fattat ett skit av den...jävligt krånglig...mamma fick hjälpa mig med den...om jag fattat det rätt å det som stog där e rätt så ska jag fan få asmycke pengar tillbaka....plus att jag måste ringa å få mina feriekonto pengar...sånt dom la undan till min semester som jag aldrig fick när jag slutade där....typ 2400 danska kronor ska det va....

åh jag fick en minifritös av yasmin i torsdags...hon e så söt...bara gått å köpt det till mig...har inte invigt den än men det kommer väl.....

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0