planering

så nu har tjejerna (åsa å yasmin) vart här hela eftermiddagen....har planerat vår personalfest som vi ska ha nästa söndag...blir pirattema....ska bli kul....hoppas alla klär ut sig oxå bara...jag, yasmin å åsa har provat typ alla mina kläder...yasmin hittade kläder som hon ska ha på sig....jag hittade oxå, tror jag iaf..får se om jag hittar nåt annat...
planerade vad vi ska äta å sånt...fikade med kakor å kaffe medans vi planerade å sen gick vi till milano å köpte pizza...svårt att planera på fastande mage....

ska nog in å duscha nu innan reprisen av csi new york börjar...jobbade i måndags så jag kunde inte se det då...

på torsdag ska vi (jag, yasmin å åsa) handla maten till festen....

på fredag ska jag hem till skurup å gå till tandläkaren...hjälp...jag hoppas dom e fina...känns som en evighet sen jag var där sist...ska försöka hinna in på banken oxå å skaffa idkort å visakort....e så slö med det...

ska skicka ett brev till F...har skrivit det å köpt frimärke..ska bara få mod till att skicka det oxå för jag vet att det inte kommer nå bra ut av det....men han måste få läsa vad jag tycker...för han vägrar ju prata med mig...boys are stupid....
han ändrar sig stup i kvarten om vad han vill...

Kommentarer
Postat av: lina

haha vi har oxå en pizzeria som heter milano... fast det är nog rätt så vanligt...

2008-06-25 @ 00:07:35
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0