tjo!

ja det var väl på tiden man skaffa sig en blogg..så man kan skriva av sig lite..kan jag behöva....mycket skit i mitt liv...

idag ska två jobbkompisar komma hit...sanna å yasmin...vi ska kolla på film å äta lite mat å snacka en massa skit...

ska bli kul med sällskap...ingen från mitt jobb har vart hemma hos mig fast att jag snart bott här i ett år...

nä nu får yasmin komma snart, börjar bli uttråkad..så fort hon kommer ska vi gå å handla så allt e klart när sanna kommer...sanna slutar inte jobba förrän kl 6...jag e ledig idag...weee...så härligt....känns som en evighet sen sist...

längtar tills jag har semester....men över en månad tills dess...suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0