trött

yasmin å sanna stannade inte så länge...vi såg en film iaf...bara för att dom jobbar tidigt imorn, lr yasmin gör iaf hon börjar kl 6...blä hatar öppningar...

själv sitter jag här å e skittrött men vill inte sova än för jag måste vända på dygnet...jobbar stängningar nästa vecka....
å jag måste ju orka va uppe länge då..brukar va hemma vid halv tre tiden då å va vaken till 5 lr 6 på morgonen å varva ner framför tvn....

önskar du kunde förstå hur mycket jag älskar dig å att jag hade kunnat skita i allt för din skull...att va med dig e det enda som betyder nåt...

tänk om jag hade kunnat skriva om allt här, det hade vart skönt att få det ur sig..men har den spärren att jag inte vill säga för mycket ifall att....man vet aldrig vem som hittar en å läser...finns inget säkert ställe...

usch nu vill jag verkligen sova....får se...ska försöka hålla mig vaken ett par timmar till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0