lisas present..

har precis vart å handlat present till min lillasyster lisa som fyller år om två dagar...
hon blir 17 år..helt gammal ju....
hon flyttar till ny lägenhet i juli så hon kan ju behöva lite nya saker till lägenheten...

sa att jag inte skulle göra nåt idag men jag var ju tvungen att handla...jobbar hela veckan nu så då hinner jag inte köpa nåt till henne...

fan vilken huvudvärk jag fick nu...kanske skulle göra middag lr nåt...

tittade på en film innan...halflight...thriller från -06...helt ok....trodde jag sett den innan men jag har nog bara sett 5 minuter på tv nån gång..för jag kände bara igen lite lite från den...

nu när jag va å handla så köpte jag faktiskt nån film...hon i kassa sa å va mysigt ska du ha filmkväll? jag bara nja det vet jag inte e helt beroende av filmer bara...hon sa att hon oxå va det....men grejen e att jag köper alla mina..andra e så smarta att dom laddar ner å så...men inte jag..jag gillar att ha fodralen så man kan läsa vad dom handlar om...

gjorde kaffe latte innan...men innan jag skumma mjölken hade jag i vaniljsocker...det blev gott...vanilla latte....


Kommentarer
Postat av: lina

va mysigt med latte och film:)

2008-06-15 @ 19:50:41
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0