Utkast: usch nu ...

usch nu börjar jag bli trött....ska nog gå å lägga mig snart...lr jag ska dricka upp min ramlösa å titta på hemsökta hus först...sen sova...

fick nå skumt mail av F...han sa att jag skulle sluta söka honom hos hans pappa å att det va psykosvarning på det....han sa förra veckan lr förra igen att jag skulle ringa å sen när jag gör det så e jag sjuk lr nåt...provade ringa en gång idag å senast jag prova va 5 dagar sen....så alltså e det 2 gånger på 5 dagar...ja helt sjukt galet ju....

nu börjar hemsökta hus..skriver mer sen lr

Kommentarer
Postat av: lina

undrar vad han håller på med för något. helt sjukt ju. ta hand om dig

2008-06-19 @ 15:01:48
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0