what to do???

fan va trött jag e idag...vill inte göra nånting...bara ligga å slappa....vet inte varför jag e vaken...brukar sova tills tre lr nåt när jag e ledig....ska nog bara kolla på massa filmer å äta upp godiset vi köpte igår...

jag var dum å beställde filmer igår...måste göra nåt åt det där beroendet....har säkert 250 köpta dvdfilmer...

så vad ska man äta till middag idag? hmm sesamnuggets åt jag igår...jag har vegetariska bullar, grönsaksbiffar å vegetariska bitar...å massa fisk...när jag e hemma så e jag nästan vegetarian men på jobbet tar jag vad som e klart typ...bara för att jag e så rastlös att jag vill hinna med så mycket som möjligt på den halvtimmen man har....jag vill inte bara hinna äta å sen börja jobba igen direkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0