jag e sån idiot...

ja då ska vi se...jo vi va ju på bio jag å syster när hon va här...filmen va inte så bra....hade inte så mycket handling va mest bara skjuta å döda..gillar det men det ska helst va en handling oxå...

jag e sån idiot å sitter uppe alldeles för länge..kl e snart 6 för fan....jobbat 3 dagar nu å nu e jag ledig tre dagar..ska bli så skönt..få se om det blir nån utgång i helgen med S...ville igår men idag har jag känt lite att jag inte kommer orka men va fan kanske dags att skärpa sig å våga sig ut bland folk..

har kommit fram till att jag vill ha en juicepress..vill göra massa roliga juicer...

pratade med syster F som e i ausralien igår å i natt...hon va ledig å va å shoppa innan när jag prata med henne..känns skumt..jag satt på bussen mitt i natten å hon går runt å shoppar å det e förmiddag..e såååå sugen på att åka dit i vår...måste åka nånstanns snart...behöver komma från sverige för en stund å glömma alla bekymmer jag har här...

sen ska jag be "pappa" dra åt helvete å att han aldrig mer ska höra av sig till nån av oss igen...han kan gott gå å dö, kunde inte bry mig mindre..å kom fram till att jag ska gå på hans begravning isf men bara för att spotta på graven...jävla cp idiot kuksugar jävel..fan att det inte finns nåt ord som e illa nog att kalla honom...blir så förbannad...fan va jag kokar när jag tänker på den idioten...varför i helvete valde jag att bo i den här stan??? ser han mig på stan ska han fan inte låtsas om att han känner mig ens...då jävlar smäller det...har vart rädd för honom allt för länge nu...nu får det va nog...behandlar man sina barn på det viset?? nä det gör man fan i helvete inte...det får konsekvenser att göra så fattar du inte det?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0