mattant?!?

tjo..idag ska jag försöka laga struts med klyftpotatis å rödvinsås...lyxa till det lite när man e ensam en lördagskväll...
älskade struts när jag åt det i sydafrika..såååå gott...

i förrgår blev det pasta med räkor...räkorna gjorde jag med massa chili å matlagningsgrädde så det blev starkt å supergott..ska jag göra igen...

igår gjorde jag potaismos med torsk å lax biffar...dock va dom färdiga så inget jag gjorde själv men moset gjorde jag iaf..hemlagat mos e godast...

imorn tänkte jag göra köttbullar med potatis, sås å lingon....

vadå duktig på att laga mat de senaste dagarna....lite stolt över mig själv att jag orkat...

pasta med räkor:

hacka en färsk röd chili, purjolök å vitlök, fräs i lite olja å häll ner räkorna. häll i matlagningsgrädde å sambal oelek, tänk på att den e väldigt stark så e du känslig så kan du skippa den helt.
servera med pasta, jag tycker tagliatelle funkar bäst.
klart att äta.

Kommentarer
Postat av: Jessica

gå in på den sidan kan du öka trafiken på din blogg. Det är gratis



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=babybabybaby

2008-11-19 @ 06:09:59
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0