bakmonster

fick sluta hela 1½ timme tidigare idag...riktigt skönt..bara för att det inte va mycket att göra..nu hade jag tänkt gå å handla lite...kanske baka lite ikväll....vi får se...jag, Å å E ska ha en bakkväll nån dag å förbereda oss inför jul...ska bli kul..J på jobbet har beställt mandelmusslor av oss så hon slipper baka det..haha....får se hur det går..har aldrig gjort det innan....hon tänkte beställa hela julbaket av oss sa hon....

får se vad det blir handlat idag..ska kolla frysen innan jag går om det får plats nåt...imorn ska jag tvätta å sen får jag väl fortsätta att måla i helgen då det inte blivit nåt gjort i veckan för jag har vart för trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0