härligt härligt...

skickade ett mail till F igår å sa hejdå för nu får det va nog..orkar inte sitta å vänta på honom, att han ska betsämma sig för hur han vill ha det...lr jag hade kunnat vänta men inte när han säger att han ska komma å sen inte dyka upp..hade vart helt ok om han ringt lr messat å sagt att jag kommer inte men när han gör som han gör, alltså bara skita i att höra av sig så blir jag helt ledsen..det sårar faktiskt pucko!! på nåt sätt e han som ett virus som har tagit sig in i mitt huvud å jag kan inte tänka på nåt annat å jag blir aldrig frisk från honom....men när han väl kommer å vi ses så e han som ett botemedel å jag mår huuur bra som helst....skitjobbigt..han sitter i varenda hjärncell....han har funnits där till å från i tre ½ år på nåt sätt....kan man släppa det å gå vidare?? går det?? för just nu känns det inte så...va fan gör man? han vill inte att jag ska tycka om honom på det sättet...kanske därför han gör som han gör..vill han att jag ska hata honom?? måste börja tänka på nåt annat annars blir jag nog knäpp snart....

idag har jag jobbat, fick börja 10 minuter tidigare för det va kaos där..hur mycket folk som helst..blev inte klar förrän kvart över ett så jag missade precis bussen å fick sitta å vänta en halvtimme på nästa...lr det blev nog bara en kvart eftersom jag sega mig med att byta om...larmet inne på graffiti gick som vanligt å jag å Å rusa dit å runt för att se fall de va nån där för vakterna e lite sega ibland..men vi såg inga sen bjöd vi vakterna på lite mat...vi gillar våra vakter dom e så söta jämt...lr våra å våra..knutpunktens vakter..

i helgen kommer mamma å vi ska, hör å häpna, börja med garderoben..jippi..fy tusan va glad jag e...kommer iofs bo i en garderob ett tag framöver då eftersom allt som e där inne kommer ligga överallt i lägenheten..typiskt att man ska bo i en etta....ska välja ut ett golv jag vill ha sen blir det att lägga golv å måla..ja först måste vi riva ut hyllorna som e där nu...å välja en snygg tapet jag ska ha på den ena väggen måste jag oxå.....fy fan va glad jag e nu att det äntligen ska bli av...ni fattar inte....det ska bli såååå snyggt där inne...frysen kommer få stå ute i rummet men det kan jag stå ut med för jag vill bli klar med garderoben först innan köket....garderoben e viktigare...e sån satans röra där inne nu....

nä nu blir det ramlösa å tv...sen sova...natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0