jag vill, jag vill, jag vill....

ja då har man vart ledig i 4 dagar..F kom aldrig, precis vad jag trodde..han sviker en jämt..inte har han hört av sig heller..inte ringt, messat lr svarat i telefon..precis som vanligt..han e en jävla idiot...att jag alltid tror på honom..

men nu e det slut med det...dags för en ny start, a new beginning....sluta hoppas på nåt som varit å göra en del förändringar i mitt liv...kanske se sig om vad livet har att erbjuda istället för att sitta å vänta på nån som ändå inte vill va med mig, en som säger sig va min vän men som sviker när det väl gäller...

jag ska försöka sluta lägga ut så mycket pengar på filmer.
jag ska börja med renoveringen snart...inom dom närmsta veckorna.
jag ska hålla ordning här hemma å laga mat lite oftare.
jag ska ta tag i det här med träning som jag vill börja med, dansa hade vart kul å gå ut å gå lite mer.
jag ska skaffa en tid hos frisören å klippa mig, hade även velat färga håret brunt kanske, vill ha nåt nytt.

vill va smal, snygg å vältränad...good luck stupid!

igår va å här å vi va ute å gick i två timmar, riktigt härligt..gick nere i råådalen å sen förbi gården faktiskt..hag vågade haha...vi va ner vid pölen å så sa jag till å att vi kunde smyga in i äppelodlingen å ta varsitt äpple men hon vände för där stod tydligen "pappa" å erika(tror jag det va) gick så snabbt så jag såg inte riktigt..jag sprang iväg haha..lite feg kanske men han har ju hotat mig så inte så konstigt ändå...

idag har jag vart på jakt efter en rockring..vill verkligen ha en...enda stället jag hitta nån på va i leksaksaffären...men dom e ju glittriga å grejer..men får nog köpa en där iaf...åkte ut på väla för att kolla i dom sportaffärerna men dom hade inga så då gick jag till leksaksaffären där men dom hade inga där:( så får ta mig in till stan nästa helg å införskaffa mig en...

börjar inte jobba förrän 16 imorn så kan inte gå å lägga mig än.....börjar bli lite trött faktiskt fast jag sov tio timmar i natt...

Kommentarer
Postat av: Ellenore

Heeeeej!

Hur är de med dig? Länge sen jag var inne på din blogg nu.

Kan jag inte få din msn för där är jag inne ofta=)

2008-10-14 @ 22:54:37
URL: http://ellenore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0