muffins någon??

usch kl e redan alldeles för mycket...borde ha gått å lagt mig för längesen..men som vanligt så fastnar jag vid tvn...

fick en knäpp innan vid nio att baka muffins...så då blev det lite kakor jag kan ta med till jobbet imorn..äter inte dom själv...men provsmaka en iaf...ett sätt att göra sig av med saker i kylen..haha...saker jag gjorde mig av med va ägg, margarin, creme fraiche å choklad..härligt..mindre frestelser hemma....

nä nu ska jag sova...måste upp tidigt imorn..bläch....

laddade upp lite bilder på bilddagboken precis..va sååå längesen...vet att syster vill se bilder nu när hon e i australien...just nu e hon i surfers paradise...låter väl för härligt...önskar jag va där oxå..sol å bad...mmmmm...

go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0