sleepwalker

jaha så vad har jag gjort idag? va å handlade vid två kanske..morgon för mig då...hade precis gått upp...handlade muffinsformar å baksaker..kom hem å bakade en blåbärs-och hallon smulpaj....sen gjorde jag en ost-och skinkpaj till middag...blev mycket paj...tänkte ta med mig till jobbet på måndag....imorn tänkte jag baka muffins å hallongrottor...

när jag va i affären innan idag så träffade jag en gammal kompis å hans pappa...märkligt..inte sett dom på år å dar känns det som...vi bodde i samma hus när vi va små..å sen e vi födda på samma ställe..huddiksvall...

på onsdag kommer syster hit...jippi..ska vi gå på bio kanske..säkert två år sen jag va på bio..helt galet...

egentligen vill jag bara städa men var ska jag göra av sakerna...hade behövt slänga en massa men palla sortera sakerna..får jag göra sen när jag fått hem garderoberna...

nä om man skulle sova..har vart jättetrött hela dan..känns som jag inte riktigt vaknat än...skumt...imorn måste jag verkligen måla väggarna...iaf lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0