spökkatt!?!

usch snart dags att åka till jobb...isch...

precis duschat å ska klä på mig lite snabbt..mjukisbyxor å en tröja...blir så bra så...

skiftledarna har möte idag så stackars Å får börja 14.30 å jobba till 01.00...fy fan...

ingen frukost idag heller....orkar inte...brukar va så att jag väljer mellan att duscha å att äta å då blir det duscha...orkar aldrig gå upp så tidigt..gick upp halv två idag tror jag....

skada min tumme igår å det gör ont idag...dunkar å värker...å så gick jag in i en papperkorg igår så jag har blåmärke på låret...slår mig hela tiden...när Å va här i söndags så såg vi good luck chuck å där spelar jessica alba en väldigt klantig tjej...så sa jag till Å att jag skulle bli som henne för det e lite gulligt när man e sådär lite klantig men va fan menade ju inte att jag behövde skada mig hela tiden...jag e riktigt klantig å jag gör det inte med flit...

tror jag har ett spöke i min lägenhet...men det måste va en katt lr en liten hund för jag ser skuggan längs med soffkanten så det e ett litet spöke...inte bara jag som sett det....skumt...men inte så farligt enda han gör e att riva ner saker från bokhyllan ibland....

nä nu e det dags..haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0