syster yster

Gissa vad jag gjorde igår??  Jo jag brände mig på handen igen...gör satans ont...ser ut som jag blivit biten av en hund då det blev en fyra blåsor ungefär som sprack igår...ser hemskt ut å det gör fortfarande ont...

om en timme ca kommer syster yster hit..sen får hon roa sig själv medans jag e på jobbet...kommer hem vid halv två kanske....

imorn ska jag å syster gå på bio å se max payne, tror jag den hette...säkert 2 år sen jag va på bio så det ska bli kul..kanske åka ut på väla först..filmen börjar inte förrän nio på kvällen så vi måste ju göra nåt innan...sen åker hon tillbaka till uddevalla på torsdag...

nä klä på sig kanske å vakna till liv..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad sägs om lite bilder. =)

2008-10-31 @ 02:22:36
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: lina

hello. du har fått en utmärkelse på min blogg. hoppas handen läker sonm den ska... puss och kram

2008-11-01 @ 11:37:06
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0