trååååkigt

dålig på att uppdatera...

i helgen va jag ledig, mina filmer från cdon som jag beställt kom i lördags så jag hade en filmhelg...mest skräck/rysare såg jag..i lördagskväll blev jag dock lite rädd efter att ha sett 3 st så jag fick tända upp i hela lägenheten...att jag alltid ska se såna filmer själv...kan ju bero på att jag alltid e själv..hmm...i går bakade jag kladdkakemuffins igen..gjorde det förra veckan oxå..goda som fan...ska ta med mig till jobbet imorn så ska jag, åsa å christoffer ha muffinskalas..haha...

hoppas på att F kommer på fredag, han har lovat men man vet aldrig..förmodligen kommer han inte men jag hoppas alltid in i det sista..han brukar avboka mig i sista stund...e van....men hade välsigt gärna träffat honom å supa till å åka å hälsa på M...va planerna iaf...eftersom jag e ledig fredag, lördag, söndag och måndag...långledigt...härligt...

sitter faktiskt å dricker lite vin nu..gott...börjar ändå inte jobba förrän 16 imorn...av de 5 flaskor jag köpte har jag bara 2 kvar..oops...å jag som aldrig dricker...men det va gott å sitta å dricka ett par glas å kolla på film...tror det e för att jag e så satans uttråkad...hade gjort vad som helst för att umgås med nån å bara va...när man e själv hela tiden så pratar man fan inget, helt tyst bara förutom tvn som står på jämt..så när jag jobbar pratar jag som faaaan.....

vill sätta igång en film men har ingen aning om vad jag vill se...jag har trååååkigt.....what to do, what to do??????

pratade med syster igår, hon som e i australien då...hon hade precis vaknat då..dom e ju 9 timmar före oss nu när dom gått in på sommartid...så när vi går in på vintertid så e dom 10 timmar föra..blir lite lättare att ringa då...nu borde jag kunna ringa för nu e kl 8 på morgonen å hon borde va vaken...

en film, en film...vad ska jag se??? inte lätt när man har nästan 300 filmer..allt e tråkigt....skit, varför ska mitt beroende va filmer?? kunde det inte vart att spara så mycket som möjligt varje månad?? hade jag kanske kunnat åka till sydney å hälsa på syster, lr bli klar med renoveringen....blir såååå trött på det här...men nu e syster iväg å advokaten e inkallad så snart ska väl mamma kunna hjälpa mig här hemma...som jag sa till henne så e jag sista prioritering.....

lr så skiter jag i film å går å lägger mig...nääää tror inte det...scrubs på tv nu..ser kanske på det istället....

go´natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

http://pengargratis.se/?r=3484



Det funkar går snabbt och man får riktiga pengar. Gött!

2008-10-08 @ 00:39:35
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0