vad händer då?

sheet va längesen det va jag skrev....har helt glömt bort det här....vad har nu hänt sen sist?

har fått mig en inneboende som bor på soffan...den lilla inneboenden heter Nayomi....visst jag bor bara i en etta men tycker inte det e jobbigt alls...vi jobbar på samma ställe men vi går på olika skift..så när jag slutar så börjar hon lr tvärtom...blir så..enda jobbiga e att man e rädd för att väcka den andra när man kommer hem från en stängning å den andra ska jobba öppning...har skiftbyte hemma känns det som....

ska snart gå å handla mat...e ledig på måndag så jag tänkte laga mat till mig å nayomi innan hon ska iväg å jobba...e sååå sugen på carbonara...mums...idag e det lördag..tror ni det e ok om jag äter lite godis då??
håller ju på med en diet nu å har gått ner lite i vikt...men många fler kg krävs innan jag e nöjd...

semestern e satt å nu ska jag bara komma på vad som ska göras å det ska planeras med lina om var, vad å när....
vecka 27,31,32 å 33....härligt....kommer få jobba festivalen men det gör inget för semestern börjar på måndagen efter så då kan jag vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0