film å tvspel:)

va ju med åsa i stan igår, vi gick runt å tittade i affärer, åt lite på subways mmm va gott det va...sen gick jag å handlade film:/ oops men kan säga att det va en jag letat efter ett tag..nightmare before christmas å hela sex and the city boxen, alltså hela serien..woho...sen drog jag å åsa till mig...gick å handlade lite kakor å parkerade oss i min soffa med en kopp kaffe..spelade buzz med nayomi å erika som va hos mig när vi kom...blev en runda, gissa vem som vann??

sen när nayomi å erika drog in till stan så såg jag å åsa på twilight...den e ju så mysig...sen sjöng vi singstar i säkert en timme, blev helt hes..nayomi kom hem å skrattade lite åt vårt kraxande..haha..23.18 tog åsa bussen hem å jag å nayomi gick in å tittade på film....

nä dags att dra till mamma i malmö

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Åsa

När kommer du hem?

2009-07-30 @ 18:20:18
URL: http://stars.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0