frukost:))

blev sent igår...nayomi kom hem kvart i 4 så då drack vi ett par drinkar=) å sjöng singstar, ett måste...
det roligaste e att vi sjunger dom låtar som vi aldrig hört förr å sen spelar vi upp det i playback...höll på att dö av skratt igår..fick ont i både magen å hals av allt skrattande...

nu e det frukost som gäller...ja jag vet att kl e 4 på eftermiddagen men så blir det när man kommer i säng kl 7 på morgonen...frukosten består av macka, risifrutti å ett glas juice..mums.

nu blir det en film sen in till stan å sola med nayomi, som redan gett sig av för att fika lr gå på date som jag kallar det...sen e det jobb som gäller för min del..19-03.30...huh...

kom på att jag e urkass på det där med bilder, min kamera e aldrig med nånstanns men kan lägga upp bilden på dom goda dounatsen som nayomi hade med sig från berlin i förrgår


Kommentarer
Postat av: sarah

hej! jag tänker på att ha en tävling!

vinnaren blir "Länkad" på min sida i 1 vecka!!!

allt man behöver Göra är att berätta om sin egna blogg och

vad som är viktigast med den! vinnaren blir länkad såklart i en vecka! hör av dig =)!

fin blogg btw!

2009-07-11 @ 16:27:51
URL: http://sariiism.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: jo de bara bra :D

fan va gott de ser ut ^^

2009-07-11 @ 17:30:41
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0