väntan.....

jaha nu vart det då ett tag sen jag skrev igen....e så kass på det här...

min första semester har jag haft...den va på en vecka....va himla skönt att va ledig...den veckan va det sjukt varmt å det gick knappt att va i lägenheten så man sov ett par timmar å sen fick jag å nayomi går ut å lägga oss i skuggan å tog med oss mat å käka frukost ute i oxå..en bok e ett måste när det e sommar..å anledningen att vi låg i skuggan va att det va för varmt att va i solen å för att jag på första semesterdagen brände mig nå fruktansvärt..haha...jag e käss.

va gjorde vi mer under veckan...grillade 3 dagar...å ja just det nayomi flytta hit igen..mysigt....vi går bra så bra ihop..förutom att vi e dåliga på att städa=) ser ut som vi haft inbrott lr nåt....egentligen e det väl kanske inte brist på städkunskap utan mer brist på plats eftersom hon flyttat hit sina saker oxå...jaja det får va så...hon får sin lägenhet i augusti så de e luungt.....

nä nu blir det en film å vänta på att nayomi kommer hem från jobb...hon har stängning..har inte jag så jag fick sluta 1½ timme tidigare...woho=) hade kunnat skriva mycket mer men då blir det så långt å jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Victoria

hejdäär :D allt bra? ^^

2009-07-11 @ 03:30:26
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sarajasims.blogg.se/

2009-07-11 @ 05:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0