drömtydning, någon?

blää..kl e jättemycket å jag vet att jag borde sova...kom inte hem förrän kvart i 3 kanske...blev sent på jobb idag, va apmycke folk..massa jobba småungar typ..sen på bussen va där nån idiot som spruta ner mig å lykke med solkräm..fan va arg jag blev..vi flytta på oss å satte oss längre fram..jävla idiot...

drömde nåt skumt i natt om en kille som jag inte tänkt på på skitlänge...drömde att jag va i ett höghus..alltså riktigt högt typ 50 våningar lr nåt..å på våning 15-19 va där en musikskola å i mitten av dom fyra våningarna va där öppet å där va en stor konserthall..å den killen undervisade musik där..han va lärare..hur skumt som helst...undrar varför jag drömde om honom...för att ta reda på det letade jag upp honom på fb..vi får se..måste ju finnas en anledning att jag drömmer om en person jag inte tänkt på på flera år....

i natt e jag själ..nayomi sover hos jimmie....ganska skönt faktiskt...behöver inte va tyst lr nåt sånt...kan sitta å knappa på tangenterna utan att få dåligt samvete...

nä nu får det nog bli sängen...

å nu kom jag på en sak..ni vet när man ska sova å ligger å blundar så kan man ibland se saker i mörkret i ögonen lr hur man ska förklara..kan bli mörkare å ljusare beroende på hur hårt man blundar...en natt när jag skulle sova så såg jag bara massa döskallar å skelett å massa läskiga saker..ville ju knappt blunda då...va riktigt märkligt....

nä sova va det...natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0