finns det någon billig hantverkare där ute??

ja även om jag e sjuk så e jag hos jeanette å roger idag...lekt med deras valp...skitsöt liten sak..ser ut som ett gosedjur....

sjukanmälde mig från jobbet till imorn..pallar inte jobba när jag har den här hostan...e sjukt jobbigt..vill verkligen inte missa mina timmar men vad ska man göra? har vart å köpt hostmedicin nu iaf så hoppas på att det blir bättre..

nu sitter dom å äter..väntar med att äta tills jag kommer hem tänkte jag....

vad händer annars då? inte mycket just nu skulle jag väl säga...det knallar på som vanligt...

måste ha tag på en hanverkare som kan fixa mitt badrum...har bara 3 månader på mig att få det klart fick jag reda på i lördags..hade ju tänkt göra klart köket först men nu e planerna ändrade..har inte så mycket pengar så får se hur det ska gå...jaja det ordnar sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0