godis å självömkan

fy fan va jag e förkyld..hatar det..e hemskt..å så e mitt nässpray slut...som tur e så e jag ledig hela helgen...

idag har jag inte gjort mycket..sov till två kanske sen åkte jag ner till affären för att handla lite godis...blev även alla harry potter filmerna..hehe..så kvällen har spenderats i soffan med godis å lite självömkan...sett snart 3 av filmerna....

tror jag hade kunnat jobba med att rencensera filmer..fast jag gillar det mesta så det hade inte blivit så mycket kritik kanske..men skicka lite filmer hem till mig bara så kan jag se dom å säga vad jag tycker:)gör av med flera tusen kronor på mitt habegär....

nä nu ska jag fortsätta kolla på potter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0