jupp

jahapp e fortfarande förkyld men det börjar släppa..nu e jag bara satans hes som jag vart nu ett par dagar..försöker ringa å prata med folk så mycket det går..tänker väl att det borde släppa snart då..blev bättre igår efter att jag duschat iaf...

fick tag på han killen jag drömde om..fan va kul det va att snacka med honom...han tyckte jag skulle komma å hälsa på jag sa att jag kanske kunde göra det nån gång..det tog han som en diss....det va det inte, jag menade bara att han bor lite väl långt upp å jag åker typ aldrig nånstanns..isf måste jag va ledig ett par dagar...

nu ringde lina fina..så skriver mer sen..blev lite distraherad...

Kommentarer
Postat av: linahelena

tjohoo jag är fin:)

2009-05-16 @ 12:41:54
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0