fyllesvin;)

jahapp då va man i falköping i helgen å det vart väl lite sådär eftersom jag på fredagen va så jääävla full så jag inte kan komma ihåg kvällen ens...det e illa fan...men nu till helgen ska jag upp i sadeln igen å åka tillbaka..hoppas på en bättre helg denna gången...se till att hålla mig till cider å öl så jag inte tappar minnet;) kanske en liten grogg lr två slinker ner men det e inte så farligt..haha...

borde sova nu snart eftersom jag ska tvätta imorn innan jag börjar jobba...måste ha lite rena kläder till helgen...e ju upp så ofta nu så man knappt hinner tvätta...men september månad ser mörk ut med att kunna ta sig upp:( sååå tråkigt..

får man se vad helgen har att bju´ på..hörde rykten om en födelsedagsfest hemma hos dana på lördag...hmm...ska man sno hans badkar då kanske..ta med bikinin..haha:)

//Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0